رول گیتر

دوشنبه 27 فروردين 1397
15:43
حسین

این تیغه ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و با مفتول های فولادی آبکاری شده و با روکش آلومینیومی ساخته شده است. تیغه های رول گیتر ضد برش است و با قرقره هایی طراحی شده که از دو طرف داخل ریل قفل می شوند و امکان خروج درب از ریل حتی با ضربه شدید را می گیرد.

تیغه های رول گیتر از لحاظ امنیت در بین تیغه های کرکره اتوماتیک با فاصله ی بسیار زیاد در صدر قرار دارد.طراحي مدرن شهري و اهمیت امنیت آن، مهندسان و طراحان شركت هاي معتبر سازنده درب هاي اتوماتيك را بر آن داشت تا با چالش ساختن كركره هاي زيبا و ظريف، در عين حال با ضريب امنيت بالا رو به رو شوند كه در اين ميان شركتهای اروپایی بویژه شرکت آلماني BOTHE HILD از موفق ترین توليد كنندگان اين گروه از درب ها هستند . گذشته از اینکه ساخت كركره رول گيتر سالها در انحصار خودشان بود، که این امر و همچنین هزینه های بسیار زیاد نیروی کار در اروپا این محصول را برای بازار ایران بسیار گران و دور از دسترس می نمود. متخصصین ایرانی پس از 3 سال تحقیق و پژوهش، در سال 1388 موفق به تولید تیغه رول گیتر شدند که پس از اتمام مراحل كيفي، با افتخار عرضه آن به بازار ایران در سطح کلان آغاز شد.

شایان ذکر است صد در صد قطعات این درب در ایران تولید می شود و افتخار ما این است که محصول نهایی تولید شده از نظر کیفیت با نمونه آلمانی کاملا برابری می کند و قیمت تمام شده آن 60 تا 70 درصد پایین تر از نمونه ی آلمانی می باشد.

تیغه رول گیتر برای مغازه هایی که کرکره قدیمی خود را نسبت به تیغه کرکره آلومینیومی مقاومتر می دانند و به لحاظ امنیت ترس از عوض کردن کرکره قدیمی خود دارند بهترین جایگزین می باشد.تیغه رول گیتر از پلیس پیش گیری امنیت تاییدیه دارد و از لحاظ امنیتی در بین انواع تیغه کرکره در رتبه ی اول قرار دارد.

اين دربها در ورودي بانكها ،مراكز تجاري ، طلافروشي ها و كليه اماكن حساس با سطح امنيتي بسیار بالا مورد استفاده قرار مي گيرد.

این موتورها بسیار با کیفیت می باشند و قابل قیاس با موتورهای چینی نیستند. موتورهای آلمانی به صورت مجزا می باشند و متعلقات آن مثل (یاتاقان، میل ترانس پولکی و پایه …)باید به صورت جداگانه تهیه و خریداری شود. برخلاف موتورهای چینی که به صورت پک کامل می باشند و متعلقات آن (یاتاقان،میل ترانس پولکی و پایه …) به صورت کامل در بسته بندی وجود دارد.

خلاص کن موتور های آلمانی به صورت هندلی می باشد که در هنگام خرید بر روی موتور قرار دارد.امکان استفاده از خلاص کن زنجیری در موتور های آلمانی نیز هست که باید به صورت جداگانه تهیه شود. از برند های معروف موتور آلمانی می توان به الرو (ELERO) و بکر (BECKER) اشاره کرد. درب اتوماتیک شیشه ای

سرعت باز و بسته شدن موتور های آلمانی نسبت به چینی بسیار بالا و بی صدا می باشد. موتورهای آلمانی از قیمت بالاتری نسبت به موتورهای چینی برخوردار می باشد اما به علت کیفیت محسوس این موتورها نسبت به همتای چینی خود در طول زمان مقرون به صرفه خواهد بود.


درب اتوماتیک
راهبند
درب اتوماتیک شیشه ای
جک پارکینگی
طراحی سایت
طراحی وب سایت
سئو
طراحی سایت تهران
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت ارزان
[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درب اتوماتیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]